YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tervetuloa Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.
Voit osallistua keskusteluun myös rekisteröitymättä.
  Hehkutin:
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy

Aiheesta sivuraiteelle (Luettu 30 kertaa)
Raija
Vara-Martti
Poissa

Poliisi pamputtaa!

Tampesteri
Sukupuoli: female
Aiheesta sivuraiteelle
30.11.09 - 01:02:06
Varoita moderaattoria | Lainaa 
Koska uskon keskusteluforumien säilyttämiseen järjestelmällisinä ja selkeinä kommeintoin nimim "Psykiatri" kirjoitusta täällä "Sivuraiteella"

Kommenttiini aidasta vastasi  nimim "Psykiatri" aidan seipäästä, mikä on mielestäni enemmän kuin mielenkiintoista.

Psykiatri kirjoitti 29.11.09 - 18:43:20:
Huh huh. Kylläpä fanittaminen on rajua hommaa.
Kuka muuten päättää, mikä on aito todellisuus? Paikalla olleet, vai jotku muut?

Korhjataanpa nyt tällä kohtaa yksi seikka:
Minä en tuosta fanittamisesta osaa sanoa juuta enkä jaata, minä kun en oikea fani ole koskaan ollutkaan.

Eikös Eppu Normaalin kyseessä ollessa ainakin Eppu Normaali?
Koko stoorissa on ainoastaan outoa se, että tänään Martti sanoo täsmälleen samasta asiasta ihan vastoin päin kuin esim kaksi vuotta sitten?
Onko kyseessä dementia vai mikä?
Mitenkähän yksinkertainen telkussa näytetty ja lehtiin painettu asia voi muuttua kun ei ole kyse varsinaisesti mielipiteestä joka toki voi vaihtua?

Usein olen ihmetellyt esim ko bändiä joka päästelee suustaan mitä hilpeämpiä totuuksia vaihtaen ne uusiin totuuksiin muutaman vuoden välein. Tämä taitaa olla sitä totuuden päivitystä, sen mukaan mikä totuus onkin kätevää kyseisellä hetkellä.

Muahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  
Ja puolustuskantahan se on ihan paras kanta, etenkin kun ei tiedetä mistä totuudesta tällä kertaa märisen.  Virnistys

Ja tämä EN OY ----  E.net välinen hallinnointi kysymys on tällä hetkellä enemmän kuin ajankohtainen.

EN OY yritti ostaa muutama viikko "hiljaisuuteni" se ettei tarjottu hinta ollut mielestäni kaksinen...vastasi silloin Fun Club aikojen "tupakkaa ja viinaa" osastoa...ei toki vaikuttanut minua suuntaan tai toiseen.
Myyn mitä tahansa jos minua huvittaa, hinta ei vaikuta siihen. Virnistys
Mutta samalla tehtiin selväksi, että kaikki "epäviralliset tietolähteet"  tullaan kokoamaan EN OY:n hallinnointiin, jotta tieto kulkisi parhaalla mahdollisella tavalla. Ei sen kummempata.

OHO, tulipas taas söhäistyä kusiaispesään.  Viileä
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 30.11.09 - 01:23:36 Kirjoittaja Raija »  

Kirjoitin muille siitä,
kuinka sulle kaikki tuo
yhä vain sanomatta on
Näytä profiili   IP on kirjattu
Pelmeni
Vieras

Re: Aiheesta sivuraiteelle
Vastaus #1 - 30.11.09 - 08:58:05
"Olet saapunut Eppujen fanisivuille. Näitä sivuja pidetään yllä ihmisten harrastustoimintana. Sivuston tarkoituksena on tuottaa ja levittää Eppu-iloa kaikille Eppu Normaalista kiinnostuneille."

Raija, yllä on lainaus eppunormaali.net-sivuston etusivulta. Oletkohan sinä kirjoittanut yli 3000 viestiä väärälle sivustolle?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Raija
Vara-Martti
Poissa

Poliisi pamputtaa!

Tampesteri
Sukupuoli: female
Re: Aiheesta sivuraiteelle
Vastaus #2 - 02.12.09 - 05:31:14
Pelmeni kirjoitti 30.11.09 - 08:58:05:
levittää Eppu-iloa kaikille Eppu Normaalista kiinnostuneille."

Raija, yllä on lainaus eppunormaali.net-sivuston etusivulta. Oletkohan sinä kirjoittanut yli 3000 viestiä väärälle sivustolle?

Actually who cares?
Faniuden määritelmästä on muuten keskusteltu täällä joten sillee...

Siirry sivun alkuun

Kirjoitin muille siitä,
kuinka sulle kaikki tuo
yhä vain sanomatta on
Näytä profiili   IP on kirjattu